דני וידיסלבסקי

דני וידיסלבסקי 
זווית אחרת על עסקים, קהילה, ערכים והחיים בכלל

    
חפש
קבל עדכונים חינם

רשום אימייל ושם ולחץ 'כן. עדכן אותי'
קבל עדכונים וטיפים!
לחץ Like!
מומלצים!

פרסום ותוצאות

הכנו עבור לקוח אסטרטגיה שיווקית להשגת לקוחות.

 

אחרי שסיימנו להכין את הקמפיין, ניגשנו לעשות בדיקות וניסויים.

 

הצעד הראשון היה לפרסם לקהל לקוחות שלו מהעבר, כאלה שקיבלו ממנו שירות, אבל השירות החדש לא מיועד עבורם.

 

כל מה שרצינו היה להתניע את המהלך, ולבחון תגובות.

 

והתוצאות?

 

פרסום ותוצאות - בלוג - דני וידיסלבסקי

 

בזכות פרסום קצר וגאוני, לקהל יעד לא רלוונטי, השגנו 37% אחוז פתיחה למייל.

 

אבל הנתון הזה מטעה. למה?

 

כי הוא כולל גם כתובות מייל שהיו שגויות.

 

הנתון האמיתי הוא ש 45.4% מהאנשים שכתובת המייל שלהם תקינה פתחו את המייל.

 

מה שאומר שגרמנו להם לסקרנות ועניין.

 

אבל הקטע המדהים קרה אחרי זה.

 

מתוך אותם 380 אנשים שפתחו את המייל – היו 360 לחיצות על קישורים בתוך המייל!

 

זה אומר 94.7% הקלקה!

 

מה שאומר שהתוכן עניין אותם, הם חשבו שהוא בעל ערך ולמרות שהם לא קהל היעד, מצאנו דרך לגרום להם לקחת חלק בקמפיין.


וזאת עוד דרך שלנו להגדיל הכנסות עבור הלקוחות שלנו.

 

נראה לי שעשינו פרסום לא רע, מה דעתך?

 

איתך בדרך להגדלת ההכנסות בעסק שלך,


דני וידיסלבסקי


שתף שתף עם החברים בפייסבוק את 'פרסום ותוצאות שתף עם החברים בטוויטר את 'פרסום ותוצאות